........Nu kriebelt het dan toch weer enorm om de hobby weer op te pakken. Ik lees echter over een prachtige ontwikkeling: digitaal rijden.Uiteraard zijn mijn oude locs allemaal analoog zonder voorbewerking voor digitaal (naar ik mag aannemen in ieder geval).Ook vraag ik mij af of mijn oude Fleischmann spoor nog gewoon te gebruiken zal zijn?Wat zijn jullie tips om het vanaf hier aan te pakken en deze prachtige hobby nieuw leven in te blazen?Voor de duidelijkheid, we praten over H0, hoewel ik nu wel sterk zit te twijfelen of gezien de ruimte die ik ga krijgen op zolder het niet mooier is een grotere baan te bouwen met N spoor. Het zou alleen leuk zijn om Nederlands spul te hebben en dat is voor N spoor moeilijk te krijgen naar mijn idee?Ik ben er namelijk nog niet helemaal uit wat ik liever heb: een grote baan met veel (of lange) treinen of een kleinere baan met de nadruk op rangeren en eventueel een of twee hoofdsporen. Wat ik sowieso niet wil is een onrealistisch multideks traject.Voor H0 heb ik natuurlijk al het een en ander terwijl voor N ik vanaf 0 zou beginnen.
Je wissels hebben nu geen wisselspoelen. En de kans is klein dat je die nog kunt kopen - als het uberhaupt waard is bij zo'n oude wissels.