Ik heb heel wat afgezocht over dit onderwerp, maar nog 1 vraag over gehouden.---------------------------------------------------------------------------------------| |---------| |--------------------------------| |-----------| |------------------- 40cm 70 of 130 cm 40 cm |--------------------------------------------------------- | 1 blok totaal 170 of 210 cmWelke lengtes moet ik aanhouden als mijn langste trein 165 cm is?vast bedankt, Jan
Alweer???!!!!, maar dan nogmaals het al even zo vaak gegeven advies, maak een proefbaan (opstelling) en ga daar mee testen, spelen, proberen. Dat geeft alle antwoorden op deze vraag.MvgWim.
Ook al eens de koploper handleiding gelezen. Staat een hoop nuttige informatie in. Ook eens goed zoeken op dit forum levert echt wel een aantal draadjes op met de antwoorden.De vraag komt maar een paar keer per maand voorbij Blijft het advies staan. Bouw eerst een proefbaan.Gr.Eric
Maar als de middelste melder de 'rem'-melder is, dan doet hij er wel erg lang over om omhoog te rijden. Hoe kan ik dat het beste aanpakken ?
en rij nog met roco multi mouse. de test baan met koploper zal moeten wachten tot de nieuwe intellibox uit is, dus vandaar mijn vraag.Jan