goedenmiddag luitjes.ik verneem net dat de 2412 niet meer zal rijden. het is duidelijk dat men niet de waarde ziet van een orgineel blauwe 2412. ik heb persoonlijk niets meer met de vsm daar mijn contactpersoon helaas overleden is in 2009. ik heb met alle plezier de lok terug gehaald.en zou het zo nog eens willen doen. het heeft me namelijk een mooie baan bij het spoor opgeleverd. hopelijk dat de vsm eens gaat nadenken over de a status die deze lok kan krijgen. groetjes chris
Dan ben ik benieuwd wat de beweeg redenen zijn van hem om een St. Wadje in het leven te roepen....
Schijnbaar toch niet goed gekeken naar de staat waarin de lok verkeerde.
Sorry ik zal niet meer "te scherp schrijven", wist niet dat dat niet op prijs wordt gesteld alhier.Anderzijds kijk ik enorm op van de reactie van initatiefnemer Chris. Haalt met veel moeite een lok hier naar toe, draagt deze over aan de VSM en klaar is Kees. Wat is dan het nut en motivatie geweest om zo'n avontuur aan te gaan. Lijkt wel of het slechts voor de kick is gedaan: "Kijk eens wat ik kan". Maar goed, de onderdelen kunnen nog van pas komen, de rest kan op termijn bij het oud ijzer. Immers een lok welke altijd bij wind en weer buiten staat, is helaas gauw afgeschreven....... Chris kan natuurlijk ook nog een tweede (derde of vierde) lok hier naar toe halen, kan misschien de 2412 toch nog worden opgeknapt. Draaistel wissel moet niet zo moeilijk zijn, dan zijn de tractieproblemen in ieder geval opgelost.