Wat vonden jullie van de dday tentoonstelling?
Hallo Modelspoorders, vandaag na jaren weer eens ingelogd op Beneluxnet omdat ik wat info van insiders wilde zien over deze beurs. Helaas moest ik mij eerst door pagina's vol gewauwel lezen over "of men gaat" en "met wie men gaat" en "wat P of K gekocht hebben". Bere inter ressant. Dat "gaan" afhangt van zieke hond of schoonmoeder is van geen enkel belang op forum over een beurs!! Doe dat lekker via je eigen mailbox!!!!!
Pas nadat Leo erin kwam werd er ZINNIG gepraat. Ik zoek info zoals op een consumentenforum.
Welke verkoper heeft mooie nieuwtjes of welke baan moet ik absoluut gaan zien. Geen gezeur over CLUBPERIKELEN. Hou die intern. Als Leo op eigen risico zijn nek niet uitsteekt is er GEEN Eurospoor. Probeer zelf eens iets te organiseren en U ziet wat alles kost, tot en met verplichte verzekeringen en huren afvalcontainers. Doordat de handelaren er staan komt er zowel standhuur binnen alswel meer bezoekersgeld. Denk maar aan de stampede in de eerste jaren dwars door de banenhal naar de kraampjes. Is die "Houtenhandel" er niet dan kost dat de organisatie veel inkomsten en zal de toegangsprijs veel hoger zijn. Dat U tussen de Houtenhandel weer veel hetzelfde ziet is teken dat de verkoop slecht is. Deze hobby handelaren ,( overwerken bij je baas of een zaterdag klussen levert veel meer op), kunnen moeilijk alles weggooien en thuis blijven want dan voorzie ik zowel Eurospoor als Houten een zeer onzekere toekomst. De "handelaren" met die lage prijzen en dat mooie spul zijn vaak eendagsvliegen die de verzameling van overleden opa of vader voor de erfgenamen slijten. Of hobby-uitstappers die elke euro die het spul nog opbrengt al mooi vinden. Banen inkopen voor een faire prijs en dan met winst verkopen is momenteel een risicovol avontuur. Als U dit soort evenementen NIET leuk vindt blijf dan thuis of zoek een andere hobby. Na thuiskomst van een beurs als handelaar of vertegenwoordiger ben je vaakmoe van het ongelooflijke gezeur van de bezoekers. IK vraag mij vaak af waarom ze komen. Problemen thuis of op het werk? Wat iemand al eerder schreef ,voor een pretpark met 20 attracties betaalt U meer en vaak gaat U zelf niet in deze achtbanen zitten.U zult mij niet meer tegenkomen op dit forum dat mijns inziens meer een praatclubje is geworden tussen een groepje kennissen dat elkaar vaak persoonlijk kent. Ik heb Eurospoor zaterdag bezocht als "toerist". Heb leuke banen gezien en ook nog wat zaken gekocht in de markthal. Ook was er deze keer plek zat om even te zitten. Ik hop dat dit niet de laatste Eurospoor was. Leo ga door.
Hallo Modelspoorders, vandaag na jaren weer eens ingelogd op Beneluxnet ... ...