Trafo's zijn er met bosjes te vinden op www. Denk dat je dan ook beter even verder kan zoeken.
Echter: wil je veel verlichting en wissels ed aansluiten heb je daarnaast nog een Fleischmann 6705 lichttrafo nodig.
Op http://www.scottpages.net/ReviewOfControllers.html kwam ik een beschrijving tegen van de 6720. Het blijkt geen transformator te zijn, maar een regelaar. Je moet er een netvoeding 6710 op aansluiten om hem te laten werken.In de 6720 zit een LM317 spanningsregelaar, die (mits voldoende gekoeld)maximaal 1,5 Ampere zou kunnen leveren. Volgens die beschrijving is het regelgedrag zeer prettig, maar aangezien de regelaar bedoeld is voor een N-baan betwijfel ik of je voor de prijs van de 6710 en 6720 samen hier een goede koop aan hebt. Dan zou je misschien beter een trafo kunnen aanschaffen die voor HO gemaakt is.
In startsets mag geen gewone regeltrafo meer zitten. De sets vallen onder de noemer kinderspeelgoed en in die categorie mag alleen nog met stekkertrafo's worden gewerkt.
@ Ronald Hama:Die trafo 6705 is ook op de tweedehands markt te vinden voor niet al te veel geld. Goed zoeken, maar voor één euro lukt het niet. Ik zou eerder 20 euro uittrekken...