Fyi deze is/zijn niet te koop
Het is trouwens 2.5mm profiel voor wie het weten wil, net iets fijner als Sommerfeldt en dichter bij het grote voorbeeld --> Eigenlijk 2.3 mm. Sommerfeldt is volgens mij 3 mm.Gr. Remco.
heb je beide kanten schakelbaar gemaakt? wel een slim idee van jou verder ziet ook dat grassige stukje er goed uit. je gaat daar ook boompjes plaatsen zie ik. laat je daar ook mensen zitten op een kleedje genieten van het weer? of een hond zijn behoefte laten doen? Keep up the good work(y)Johan
en waar zet je het schakelstation remco??groet stefan
Waarom trix de zelfde kabels voor ander gebruik per kop gebruikt heb ik nooit verstanden.. Ik heb deze ombouw oog lang geleden gedaan, de vraag is waarom je niet de weerstanden op de print gebruikt hebt? deze zitten toch al, heb je slechts een brug te verwijderen...Is best leuk dat trix het rangeersein ook al voorbereid hebt omdat de bovenste gele led apart aan te sturen is.Ik zie je hebt de gelijke problemen als ik. Bouw je aan de baan, staat het materiaal-werk stil, of bouw je aan het materiaal, staat de baanbouw stil..GroetBernd