Ha die Remco,Ziet er goed uit, je staander voor je brug. Netjes! Ik blijf je volgen.Grtz, Ronald
remco,ga je ook nog een lift maken bij de loopbrug voor de gehandicapten onder ons?groet
Nope geen lift.
Dus je bovenleiding toch niet gevonden. Groet JaapOf toch wel lees ik nu in een ander draadje....
Maakt het wel af, zo onder de "draad" Vooral die Y bogen doen het ! Nog bedankt voor de portalen, binnenkort mee aan de slag GrFerry
Hee remco,Ziet er super uit En die Y stukjes maken het mooi af!Die brug wordt wast ook wel mooi Peter H
wat ben jij een onwijs snelle bouwer , en nog supernetjes ook,gisteren keek ik nog , en vandaag alweer een verrassing , met zo 1 als jij is de baas (aannemer ) vast heel blij groet stefan
Mooi hoor! Jammer dat Rijswijk net iets te ver voor me is op zaterdagochtend ...
Hallo Remco,Ik volg je draadje regelmatig, en het ziet er goed uit.Mag ik nog 1 tip geven: bij perrons en overwegen zijn er 2x zo veel (verticale) draadjes tussen de rijdraad en de hangdraad. Dan is er minder kans dat bij een draadbreuk de rijdraad op het perron of de weg terecht komt.Dus mocht je nog zin hebben de bovenleiding aan te passen..Succes, gr,Bert
Hoi Remco,Ziet er strak uit, zo met die bovenleiding.Maarruhhh, zit die bovenleiding niet verschrikkelijk in de weg bij het verder aankleden van je baan? Voor je het weet blijft er een mast of draad aan je mouwen hangen... Of heb je ze even op proef staan, en gaan ze straks weer aan de kant, tot de baan verder is aangekleed?Groets, Hans