Niet gaan slaan want ik blijf bij 1:100 !Dan maar een hobbyist.Jammer dat Roco deze niet meer in zijn programma heeft.Erwin.
Ik heb(had) 1 1:100 rijtuig dat heb ik toevallig net verkocht, maar ik vind voor beide wat te zeggen, 1:100 geeft je de mogelijkheid meer optisch trein kwijt te kunnen maar de 1:87'ers ogen gewoon lekker groot zoals het 'hoort'.Ik heb zelf lang zitten twijfelen of ik 1:100 of 1:87 zou gaan, maar de rest is ook 1:87 dus ben ik daar mee verder gegaan.Gr. Remco.
De vergelijking gaat mank. Aan het eind van de IC-stam zie ik een fietsenwagen plan E/L, deze meet 250 mm, ICR meet 264 in 1:100. Ik weet verder niet of de K4's in werkelijkheid 26,40 meter zijn.
Toevallig aan ene Gerard? had hem je advertentie gemailt enhet heeft resultaat gehad. Groetjes,Antal
Ga er maar van uit dat het klopt.Het fietsenrijtuig is even lang als de ICR
In veel gevallen is dan 1:00 de ideale maat.
Wat is er mis met Lengteschaal 1:00in elk geval de titel! consequent gebruik je 1:00 i.p.v. 1:100...
Mijn station Maastricht is 6 meter lang.Het langste perronspoor daarvan is 2,5 meterDat is net genoeg om een realistische 1:00 Intercity neer te zetten met 8 rijtuigen.Als het aan mij ligt mag alles 1:00 blijven.Krijg je wel de mooiste resultaten op je baan mee.