Ik heb zo het idee dat je de onregelmatigheid er niet bij heb gezien. Bij een spoorvervoerder werk je normaal in een vroeg/laat/nacht principe,en met name die nachturen en weekenden tikken lekker aan! Of je moet een vaste onregelmatigheid hebben,zoals ik en nog eentje hier op dit forum.........
maargoed: ik zal je een indicatie geven van wat ik verdien.: netto nu ongeveer 1300 euro, en dat is omdat ik nog maar 21 ben en nog in een jeugd loon zit. maar als je ouder bent dan 23 verdien je vanaf jaar 1 bij het spoor ongeveer 1700/1800 netto als machinist. en dat is met je onregelmatigheid erbij.
Openbaar vervoer en verkeersinfrastructuur heeft me altijd gefascineerd. Daarom heb ik voor de studie Verkeerskunde gekozen. Komend half jaar ga ik op stage bij een Verkeerskundig adviesbureau.Mijn passie is openbaar vervoer, met treinen in het bijzonder. Ik kies dus voor werk dat aansluit bij mijn passie, maar ik laat mijn hobby (treinen fotograferen, tekenen, informatie verzamelen) liever bij een hobby. Een hobby moet een hobby blijven, want als het je werk wordt, wat moet je dan als hobby hebben?
Hey, leuk man.Ook ik ga aan de bak als machinist, maar dan wel bij NSR. Sinds 2001 was ik al storingsmonteur bij Nedtrain, maar aangezien ik altijd al machinist wou worden heb ik mijn kans gegrepen. Ik zit nu lekker vakantie te houden en begin daarna (1 september) bij NSR. Dus wie weet zien we elkaar eens op de baan
Dan heb ik jou volgens mij college gegeven...
Bij ons op het werk is het gebruikelijk om chocolade mee te nemen als je in het buitenland bent geweest, maar bij mij vragen ze altijd naar een ander product dat ze met Nederland associëren (en nee, ik heb het niet over kaas). - Peter
De belasting komt in Zwitserland er achter aan kakken. Dus dat is later flink dokken. Uiteraard gun ik Lokführer Bas zijn Franken en mooie uitzichten! Hier in NL betaal je gelijk al een groot gedeelte.