Goedenmorgen mensen.Wat is er mooier om van je hobby je beroep te gaan maken.Mij is de kans aangeboden om machinist te worden bij ACTS na een goed sollicitatiegesprek en een snuffeldag afgelopen donderdag.Ik ga dit dus ook doen.Na 15 jaar te hebben gekookt is deze jongen uitgekookt. Zijn er meerdere onder ons die dit ook hebben gedaan?Groetjes Chris
zou iemand mij es een reactie kunnen geven wat een mcn ongeveer verdiend.en een tdrl wat mij wel wat zou lijken en anders hebben ze bij et spoor altijd nog wel boekhouders nodigmag hier maar ook wel via pm
Hm dan heb je zeker een flinke booster staan of niet
Nou ja, ik zag de prijzen van acts, die waren namelijk bij de ptt aan het werven (hier moesten ze mensen kwijt) ik vond het niet indrukwekkend, gerelateerd aan de verantwoordelijkheid die je draagt. Met twee vingers in mijn neus verdien ik hetzelfde en loop ook nu weer vanaf mijn werk jullie op het forum te vervelen...
Maar het belangrijkste vind ik dat je het goed naar je zin heb,want als je met tegenzin op de bok zit heb je toch het verkeerde vak gekozen.........
verdien je als je 40 bent rond 62.000 Euro exclusief toelages voor nachtwerk, zondag, onregelmatigheid, overtijd etc.