Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
1 uur
1 dag
1 week
1 maand
blijvend
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Forum
Zoeken
Encyclopedie
Help
Kalender
Inloggen
Registreren
Doel:
€250.00
Donaties:
€88.00
Per saldo:
€-162.00
Steun ons nu!
Laatst bijgewerkt
op 03-06-2025
Vacature:
secretaris bestuur
Algemeen
Plaatje uploaden
Vraag en aanbod
Fotowedstrijd
Modelspoorwinkels
Youtube kanaal
Modelspoorkaart
De stichting
De stichting en team
Contact
Financieel
Algemene voorwaarden
Commerciële accounts
Forumregels
Disclaimer
F.A.Q.
Recente berichten
BeneluxSpoor.net forum - Recente berichten
Abonneer op Webslice
Raadplaatje
door
Eric B
Vandaag
om 07:35:20
De bouw van mijn modelbaan in Thailand
door
AndrevdG
Vandaag
om 05:40:47
Nederland jaren 50 op basis van mijn roots
door
defender
Vandaag
om 05:13:26
lampjes in huizen willekeurig schakelen
door
bask185
Vandaag
om 00:15:11
DB Cargo gaat op Betuweroute proeven doen met automatisch rijdende locomotief
door
Bahn-AG
21 July 2025, 23:59:53
Sfeer op je modelbaan
door
René 4312
21 July 2025, 23:25:13
Bezetmelder brug in rolbrug blijft actief als rolbrug gestopt is
door
spock
21 July 2025, 23:18:52
BR-18.6 Schaal-0.
door
FritsT
21 July 2025, 23:03:58
Toon hier je (model)treinfoto's
door
Frank 123
21 July 2025, 22:05:35
Station Roodeschool
door
Torikoos
21 July 2025, 21:59:55
Toon hier je nieuwe (model-) spooraanwinst(en)...
door
wob
21 July 2025, 21:59:52
Länderbahn en Reichsbahn locomotieven.
door
741230
21 July 2025, 20:44:16
Microstepper motoren voor armseinpalen
door
AP3737
21 July 2025, 20:39:50
Bentheimer Eisenbahn Stations gebouwen "Laarwald"
door
borotof
21 July 2025, 20:26:55
"Litter Bin" voor Brits spoor en Britse modelspoorprojecten
door
Martijn193
21 July 2025, 20:06:38
Centraal Zwitserland: Trein, tram, kabelbaan en gondels.
door
Hans van de Burgt
21 July 2025, 20:05:19
"Ein kleines Kalkwerk", een nieuwe tentoonstellingsbaan
door
741230
21 July 2025, 20:04:49
NS 1700 transfers
door
Rick
21 July 2025, 19:51:29
Overstap naar HTM
door
GerardvV
21 July 2025, 19:50:12
Spooraccessoires in diverse schalen, 3D-geprint.
door
spoorfreak
21 July 2025, 19:48:41
BNLS Rijweekend 19 en 20 juli 2025
door
MOVisser
21 July 2025, 18:59:34
Gezocht info en foto's van standaard dwarsliggerwagen
door
Rob Hagg
21 July 2025, 18:40:47
Mooi weer om buiten te spelen
door
puntenglijder
21 July 2025, 18:18:39
Br 38 Piko Superen.
door
Silvolde
21 July 2025, 17:32:46
Spoor- en tramweg parafernalia
door
Eric B
21 July 2025, 17:32:02
Gezocht: foto's NS Ks/Us (nu Klmos)
door
marco
21 July 2025, 17:15:33
Da's Daz 2
door
BartvD
21 July 2025, 17:06:02
Stationsplein Baden Baden
door
Dion
21 July 2025, 17:00:00
Dat overkomt mij niet.
door
Benelux795
21 July 2025, 16:07:49
Het einde van de RhB- Chiavenna Stazione Merci
door
Hollandserhbfan
21 July 2025, 15:38:11
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Overige spoorzaken
|
Beurzen
|
Middelburg Modelspoorstad 2008
« vorige
volgende »
Print
Pagina's:
1
2
3
4
Vorige
-
Volgende
-
1
[
2
]
3
4
Omlaag
Auteur
Topic: Middelburg Modelspoorstad 2008 (gelezen 15219 keer)
H@Ns
Mooi oranje is niet lelijk
www.n-spoorforum.nl
Re: Middelburg Modelspoorstad 2008
«
Reactie #15 Gepost op:
08 September 2008, 11:04:55 »
Hallo,
De oranjes zijn aanwezig op deze 1e uitvoering van dit Internationale Modelspoorevenement. Gezien de voorbereidingen gaat het een geslaagd evenement worden.
groetjes,
Hans
------------------------ Freebit.nl Ontmoetingsplaats voor N-Spoorders ------------------------
Gert Arkema
Rhenopa / Bruggen-IG:
«
Reactie #16 Gepost op:
08 September 2008, 11:21:21 »
Ik denk dat ik ook wel even kom kijken, 200 km en een lage entreeprijs, dat komt wel goed.
groet Gert
Behandel een ander zoals jezelf behandeld zou willen worden.
Marty
team Mitropa
«
Reactie #17 Gepost op:
08 September 2008, 11:38:23 »
ook Mitropa.nl is vollop in voorbereiding voor weer een nieuwe verassing van onze kant
Huisjes zijn geboekt, bier is ingeslagen, de banen worden al ingepakt.
Helaas deze keer wat minder Demo's
Reel Cees en ik gaan werken aan de nieuwe modulebaan van Kees-Jan op de silflor methode, en ik pak er nog een nieuw baantje bij van de Ferkeltaxi's.
Tussendoor een bomenmakerij demionstratie met mininatur/silflor
Ries gaat 2 dagen lang gieten van mallen en het vullen van die mallen uiteraard met giethars.
Waarschijnlijk zal Ries ook wel wat geprinte modellen in N meenemen, ja inderdaad, geprint
Overigens zal ie wwel weer weinig echt gieten en de hele dag met zijn vibrator staan zwaaien en 30 woorden per seconde uitspuwen
dan hebben we nog een demo vervuilen en spuiten van modellen met de luchtkwast en oogschaduw van tamiya.
Allerhande zelfbouw vragen meenemen, en floris er lekker mee lastig vallen
OHMB is weer in vol ornaat aanwezig, Angstelkade, Amsterdam CS en Rhenen zijn allemaal weer voorzien van nieuwe details.
RIk met Artois staat er ook, en zal waarschijnlijk ook het enige zijn wat de naam artois draagt, hoop ik tenminste.
Om het hoekje staat De ferkelbaan die nu echt bezig is met zijn afscheidstoernee.
Zoek je Anita decor, die staat ook bij ons in de stand met alle mooie dingen voor de scenerybouwer.
Ik weet begod niet waar we staan in de hal, maar kijk maar naar iets groots en roods
kortom, we zijn er klaar voor, komt allen
Mvg Marty,
Klaas Zondervan
«
Reactie #18 Gepost op:
08 September 2008, 13:11:04 »
Citaat van: marty op 08 September 2008, 11:38:23
Ik weet begod niet waar we staan in de hal, maar kijk maar naar iets groots en roods
Volgens mij is dat nog een verrassing. Vorige week was de organisatie nog druk aan het sleutelen aan de halindeling. Het wordt bomvol, sommige inzendingen moeten op de gang staan.
Projecten:
Dubbelom
Halte Assel
Geluk, dat is vooraan staan als de overweg gesloten is.
stig
«
Reactie #19 Gepost op:
08 September 2008, 16:40:32 »
Oh, dat moest ik vroeger op school ook dus daar weet ik wel raad mee...
Als je de lat op de grond legt, is veel een verademing... (Grunberg VK 20-05-2011)
henk
«
Reactie #20 Gepost op:
14 September 2008, 22:06:42 »
Verplichtingen elders hebben mij ervan weerhouden naar Middelbrug af te reizen. Het leek erg goed te gaan worden.
Maar ik wil natuurlijk wel graag weten of de belofte is waargemaakt. Verslagen, foto's, waar blijven ze?
Het is heel Nederlands om iets heel Nederlands te vinden.
ReesCees
Gast
«
Reactie #21 Gepost op:
14 September 2008, 22:17:31 »
Ja het was leuk, hoezo?
Kees-jan
Klaas Zondervan
«
Reactie #22 Gepost op:
15 September 2008, 00:03:05 »
Foto's heb ik niet gemaakt. Geen tijd voor, aangezien ik zelf een demostandje had. Maar er zijn wel veel foto's gemaakt, die zullen de komende tijd ongetwijfeld boven water komen.
Mijn indruk was: een geslaagde, gezellige beurs. Veel mensen die ik persoonlijk al kende, of in ieder geval van gezicht van andere beurzen, maar dat mocht de pret niet drukken. Vooral die Mitropa-gang is een verzameling prettig gestoorde lieden. Maar ja, ken jij één modelspoorder die normaal is?
Projecten:
Dubbelom
Halte Assel
Geluk, dat is vooraan staan als de overweg gesloten is.
stig
«
Reactie #23 Gepost op:
15 September 2008, 00:15:02 »
Ja, ik.
Als je de lat op de grond legt, is veel een verademing... (Grunberg VK 20-05-2011)
stig
«
Reactie #24 Gepost op:
15 September 2008, 01:39:16 »
Okeej, de foto's zijn ontwikkeld. (nu sommige modelspoorders nog...) Aangezien ik de mitropa hangplek nauwelijks verlaten heb, behalve om via een omweg naar de wc te gaan, heb ik geen foto's gemaakt van "de anderen".
We trappen af met het klapstuk, ons mobiele clubhuis...
Deze werd overwegend bemand door Reel-Cees en marty (hun nicknames) ofwel Reel-Cees en marty...
De OHMB stand stond in een poep en een scheet. (vlnr) Angstelspoor, Rhenen, 020 westzijde.
Al waren enkele ingrepen in 020 gebied nodig om een dienstregeling (welke dienstregeling) uit te oefenen.
Op de Angstelspoor kop (en tijd voor een broodje - waar haalt ie de tijd vandaan?) Erik aan de uiterst effectieve fiddle-draai-table.
Nog wat kloeke gasten en Klaas ergensvan. Geef maar een gil als je jezelf ergens ziet, dan stuur ik de full-size om zelf af te drukken...
Rik was er ook met zijn Tour de France (Stella Artois ofzo) en een effectieve aantrekkingskracht voor clowns...
Met verspaande krachten probeert de man, die kadees als familiewapen aangenomen heeft, modelschroefkoppelingen aan te haken. Dat viel nogal tegen omdat zijn eigenste Hattum treintje van wel zeer ruime koppelkettingen zijn voorzien. Ik denk dat je met een enkele ketting de Titanic ermee uit de oceaan kunt lichten...
De schraalhanzen hielden de bezoekers op afstand. Schraalhanzen 2, bezoekers 0.
Boze Indo in 020.
En nog wat verspanende plaatjes van mijn killer HSM700 in 020 gebied.
Op het emplacement van het schitterende Rhenen (ik had hem nog niet irl gezien).
Met het fraaie zelf gebouwde station van Gert Arkema van Arkema, Arkema, Arkema & Arkama, maar gister kwam ik erachter dat het Arkema, Arkema, Arkema, Arkema & Arkema moet zijn.
Dit is ook mijn coming out met de lang verwachte NS5500, inmiddels terug in de tijd naar HSM700, nummer nog onbekend en nog een paar : op de i te zetten. Das raar want dan krijg je ï...
En nog een kraaierige foto op de doomsdayline van Erik. Kennen jullie wel van de RM denk ik.
Zo, da's ff handig, anderen een baan laten bouwen om je materieel op de fotograferen...
Heeft er nog iemand foto's van mijn camping aggregaatjes?
Ik heb me met de mitropa gang zeer effectief vermaakt, en ga zo bekaf mijn eigen nestje opzoeken... Dit was mijn vakantie van dit jaar.
«
Laatst bewerkt op: 15 September 2008, 01:43:20 door stig
»
JaJo
Spoor-0 & Spoor-1
«
Reactie #25 Gepost op:
15 September 2008, 07:58:36 »
Mooie foto's en een leuk verslag!
Is die Mitropa-stand gemaakt van styreen? Ziet er klasse uit! Zit wel veel airbrush werk in lijkt mij.
Sommige figuranten komen mij vaag bekend voor.
Groet Jaap
Groet Jaap
Duits/NL, Spoor-0 en Spoor-1.Tijdperk II en III.
http://www.modeltreinbaan.nl
Marty
team Mitropa
«
Reactie #26 Gepost op:
15 September 2008, 09:08:43 »
Nee Jaap, is gemaakt van waaibomenhout, styreen bleek net wat te slap te zijn, en past overigens ook niet meer in mijn masjien.
Deze stand is dus met de hand gebouwd.
Dit was een proefopstelling omdat ik geen tekening had gemaakt en gewoon los uit het hoofdje ben gaan bouwen.
Ben er pas vorige week aan begonnen door mijn laksheid "ach nog tijd zat" en zo.
De stand gaat nog 1 deel breder en 1 deel langer worden en er komt een dichte achterwand met keuken in, nu heb ik alleen een weekend proef gedraaid om te zien of mijn bedachte constructie makkelijk op en af te bouwen was en of het een windje kon verdragen.
De buitenste palen waren dat nog niet omdat ze niet geheel in verbinding met de rest stonden, maar ik kon wel met mijn volle gewicht aan de liggers hangen.
Gelukkig wel, want ik ben 2 keer van de tafel afgedonderd met de lichten eraf halen
Was een zeer leuke en gezellige beurs, met een zeer behoorlijke opkomst.
Aangezien we gevraagd zijn volgede keer weer te komen valt het reuze mee wat Klaas zegt en hebben we ons zeer netjes gedragen.
In de huisjes welke zeer aangenaam waren deze keer, is maar 1 borrelglaasje gesneuveld, aangezien er een onverlaat het glas wou opwarmen voor zijn cognac, en dat was geen goed idee.
Het was weer een weekend waarbij een pak incontinentieluiers niet had misstaan. en maar weer bleek hoe makkelijk je een wolf in schaapskleren binnenhaald...........Reel Cees leek me zo'n rustige jongen
Overigens hebben we er weer een nieuwe workshop bij, welke volgende maand van start gaat:
Opfriscursus straatje keren.
Deze workshop bestaat uit een volledig verzorgde dag achter Ries aanrijden, die blindelings vertrouwd op zijn TomTom van € 14.00 Inclusief BTW.
Verder hebben we nog een tip voor een leuk tijdverdrijf in Zeeland: mensen voorbijwuiven 50 meter voor een flitspaal, die in Zeeland zijn uitgevoerd zonder paal.
Marijn..................Het was top
Mvg Marty,
Ronald Halma
Organisator US Convention Nederland
Modelrailroading is fun!
«
Reactie #27 Gepost op:
15 September 2008, 09:20:13 »
@Ewout; mooie pixorz, dank U wel! Blij om te horen dat je het goed naar je zin gehad hebt.
@Marty; prachtige stand, kan niet wachten hier in te mogen staan. Ziet er keurig uit, mijn complimenten
@OHMB (Erik, Erik, Gert en Floor); geweldig! Speciaal compliment voor Gert, wat is Rhenen mooi geworden. Super!
Goed om te horen en te zien dat dit een geslaagd evenement is geweest, en ik hoop dat het maar vele vervolgen mag krijgen.
Grtz,
Ronald
Greetz, Ronald
Mijn US Convention Aalten
Mijn blog!
Mijn USA reizen
René
Smalloot in de volle breedte
Team Mitropa
«
Reactie #28 Gepost op:
15 September 2008, 09:22:40 »
Leuk foto-overzicht. Jammer (voor mij dan) dat ik er deze keer niet bij kon zijn.
Marty: ga mij nu niet vertellen dat het glaasje gesneuveld is in de 2.4GHz oven. Daar hebben we zo langzamerhand patent op.
Wat is er met het haar van Floris gebeurd? Ook in de 2.4GHz gezeten? Hij lijkt niet meer op de RAF foto.
p.s. wilt u mijn naam niet mischbruicken?
René Wolf, bekijkt het breed en spoort smal
www.rwfoto.nl
Marty
team Mitropa
«
Reactie #29 Gepost op:
15 September 2008, 09:33:24 »
wij hebben inmiddels ook sterk een verdenking dat Floris stiekum het jongere broertje van Erwin (werps) is, ook gezien hun niet geringe verschil in materiaal voorliefde
Overigens kan ik ook alle clubs die deelnemen meegeven dat het verstandiger is vooraf af te spreken welk biermerk iedereen meeneemt, en het te houden bij 1 merk.
Mijn kater is nog Grolsch, heb een vieze smaak in mn b*k van het zwemmen in de amstel, de koksosnoten van de Palm liggen nog zwaar op de maag, en de Duvel zit nog op mijn schouder, dit alles alleen maar omdat je verplicht op moet zitten tot 5.30 omdat die gasten op je bed zitten en maar blijven lullen
Mvg Marty,
Print
Pagina's:
1
2
3
4
Vorige
-
Volgende
-
1