Heb de rails in huis en ben blij verrast, wat een prachtige rails.dus alle schrijvers en anderen die over peco 55 geschreven hebben, bedankt, jullie advies heeft mij hier gebracht.
Ik gebruik ook voor de wissels peco 55 in schaal-N ...De rails is allemaal flexrails van het merk GT (iets van 2euro voor 90cm) deze past perfect aan de peco wissels zonder frees en slijpwerk.
In ieder geval heeft Harlaar in Badhoevedorp Peco. Of ze het verzenden weet ik niet zeker, effe bellen ! Verder is het in Houten op de beurs ook verkrijgbaar ( linker zaal )
Gebuik NIET de Peco wisselaandrijvingen. Deze zijn uit het jaar nul en afgezien van het lawaai zijn ze voor zover ik weet door het hoge stroomgebruik niet echt geschikt voor een wisseldecoder.Zelf gebruik ik de servo aandrijvingen van Conrad. Niet de goedkoopste , maar stil, langzame wisselomzetting, terugmelding en makkelijk bij een digitaal systeem. Wissels moet je wel polariseren ( kan je dus niet openrijden )
Ik heb een online shop gevonden voor de GT rails, die is idd niet duur. Ik zie alleen maar Code 80 en geen code 55. Is die wel beschikbaar?