...Ik heb vorige week m'n bestelling naar het email adres gestuurd, maar nog geen enkele reactie mogen ontvangen...
In eerste instantie zijn er 50 printen in opdracht gegeven. Mvg en Grtzz,Wim en Karst
@KarstBedankt voor de snelle reactie, moet toch maar eens eerst een 2e MM met 1.02 gaan aankopen, de upgrading in het Nederlands kan alleen als de MM door de (vak)handel wordt opgestuurd.
Daarnaast heb ik voor de bezetmelding de spoorbezetmelder van Littfinski GBM-8 en Roco terugneldmodule 10787.
Karst/Wim,Vraagje mbt tot lenz spullen. Ik heb een Lenz set 100 met lzv100 v3.5. Een LI-USB die inmiddels de geest gegeven heeft en ben dus weer teruggevallen op mijn LI-100F.Als ik het goed begrijp kan ik:1. de LI-100F vervangen door de S88XPressNetLI. 2. Mijn LB-101's en LR-101's door de S88SD16-N (hier zit de grote kostenbesparing).3. Mijn huidige LR-101's blijven gebruiken voor de terugmelding van de wisselstanden (wissels in het zicht kunnen met de hand geschakeld worden).
@Wil/PietZo het er nu uitziet kan de RocoMotion interface, en met name de terugmelding daarvan niet samen met LI100-achtigen worden gecombineerd. Als de Rocomotion IF echter de standaard XPressNet broadcasts doet voor terugmelding zou ook deze combinatie mogelijk kunnen werken. Vooropgesteld dat de module adressen van de ROCO terugmelding ingesteld kunnen worden als bij Lenz.
De terugmelders van Roco werken niet volgens het Lenz princiep, en kunnen daardoor ook niet gecombineerd gebruikt worden. De aansluiting voor de terugmelders zit namelijk op de Roco Inteface. En die kun je met de S88XPressNetLi niet meer gebruiken.
Zoals het schema van Wim eruit ziet dan kun de koploper gebruiken als je de bestaande terugmelder en de interface rocomotion 10785 verwijderd en vervangd door de s88XpressNetIF.