Eventueel zou je de pootjes aan de decoder een stukje korter kunnen maken.
Ik heb een Minitrix startset met een BR110 lok erin.Deze heb ik gedigitaliseerd met een Lenz Silver Mini decoder. (met 6-polige nem stekker)Nu komt het regelmatig voor dat de lok tijdens het rijden (vooral bij langzaam rijden), de lok opeens stilstaat en de lichten (voor en achter, rood en geel) gaan knipperen.
Hmm een ptc krijgt een grotere weerstand als ie warmer wordt. Wordt dan ook vaak gebruikt in serie met een belasting om het e.e.a thermisch te beveiligen.Voor zover mijn duits klopt, gaat het fout met de lokjes dat ze langzamer gaan rijden na een tijdje, en niet spontaan stoppen, wat mijn lok doet.Daarnaast, als het echt een ptc is, zou weghalen niet helpen, maar moet je hem juist vervangen door een draadje.
Peter,Als het en bekend probleem is..............dan (ver)koop je ze toch niet.Op mijn twee foto's is het duidelijk de printplaat van de lok zelf het probleem kan veroorzaken en heeft het niks met de Zimo 620 te maken (super decoder).Eventueel zou je de pootjes aan de decoder een stukje korter kunnen maken.Kees-Jan(de foto's zijn dus van een lok van mij Peter ).