Neem je ons nou in de maling? Beweer je dit met droge ogen, nou bij mij staan de tranen er in.Dit type modelspoorwegen met ontstellend krappe bogen is toch helemaal niet geschikt voor 1:87, 1:93,5 of zelfs 1:100 lange rijtuigen, daar passen toch beter zogenoemde "Donnerbüchsen"?We leven in 2008, de jaren 50 en 60 liggen ver achter ons. Een ieder heeft RM, RH en Miba's, EK's, ME's enz. enz. toch gelezen dat modelspoor iets anders is dan... Nou ja, waar hebben we al die jaren voor geschreven?Dit moest ik even kwijt Modelspotter
Neem je ons nou in de maling? Beweer je dit met droge ogen, nou bij mij staan de tranen er in.Dit type modelspoorwegen met ontstellend krappe bogen is toch helemaal niet geschikt voor 1:87, 1:93,5 of zelfs 1:100 lange rijtuigen, daar passen toch beter zogenoemde "Donnerbüchsen"?We leven in 2008, de jaren 50 en 60 liggen ver achter ons. Een ieder heeft RM, RH en Miba's, EK's, ME's enz. enz. toch gelezen dat modelspoor iets anders is dan... Nou ja, waar hebben we al die jaren voor geschreven?
En wat wordt bedoelt met: dat modelspoor iets anders is dan.....
Hou met bovenstaande dus rekening als je ze aanschaft en besef dat ze wel is onbedoeld in de vitrine kunnen belanden totdat er een volgende baan wordt gebouwd welke wel met deze lengte rijtuigen rekening houdt.