Jammer, jammer.Het lukte niet vandaag met de foto's.Zsm. na 20 sept lukt het wel.
23,000 meter. Dat Jouefrijtuig is dus iets te lang.(Overlast, als het goed is, heb je mail...)
In september had ik even vakantie.En verder kostte de laatst ontvangen chemokuur me toch veel meer energie dan ik gedacht/geplanned had.Dat is dus de reden dat het even duurt.
@ Arjen; Volgens het art. in RH (van Bert van Reems en niet van Otto) waar Martijn het over heeft, hebben de WL -retauratierijtuigen een lengte van 23.452 mm (iets langer dus).
Naast de al eerder genoemde foto's van deze twee restauratierijtuigen is in een Franstalige boek[1] ook een foto van een van deze rijtuigen in NS-uitvoering te zien bij de CIWL-werkplaats in Oostende (blz 220).
@ Maarten. Voel je niet gegeneerd
@ Maarten Het is wel leuk om te zien wat jouw vraag omtrent dat/die rijtuig(en) allemaal te weeg heeft gebracht.
Ik heb trouwens nog een Revellbouwpakket liggen van CIWL-rijtuig 2975
Weet iemand trouwens welke kleur blauw de WL 4259 en 4264 hadden? Volgens mij zit er trouwens weing verschil tussen het Berlijnsblauw en het CIWL-blauw.
Volgens mij heeft Revell a.d.h.v. het Jouefmodel het bouwpakket gemaakt.