Zo mogelijk wil ik dan 3 'modules' maken met een afmeting van ca 1,4x2,7x0,4 meter.
...Dan nu het plan; fantasie, met tunnels en bergen, dus DB materieel, tijdperk IV/ V, station met 6-8 sporen, oude stad, draaischijf, lokloods. ...
Voor nu, graag commentaar!
De standaard maten zijn inderdaad122/244, er zijn in de handel ook platen van 153/3100, die hebben we vandaag besteld.
Ik hoop op goede feedback, doe gerust je voorstel, ik heb er allemaal gedachten bij, maar ja, beperkte ervaring...
Precies. 2,7 meter heeft niemand, sommige platen gaan tot 250 cm maar dat is het dan. Dus daarvvoor moet de TS even terug naar de tekentafel.
Een trein rijdt van station naar station, dus vergeet in je banenplan de stations niet. Dat is ook hoe besturingsprogramma's zoals iTrain werken bij automatisch rijden. Hoe meer stations, hoe meer variatie er mogelijk is.
Ronald, Misschien moet jij even beter zoeken, zoals TS aangeeft heeft hij die maat besteld. Maten van 310X153 zijn wel degelijk beschikbaar.
Zoals Frans al aangeeft; veel te weinig ruimte om er ook maar enige zinnige en geloofwaardige scenery omheen te brouwen Misschien is minder meer en zou je je wat kunnen beperken en zichtbaar wat minder spoor en meer landschap te plannen.
Een trein rijdt van station naar station
Mij lijkt dat bereikbaarheid op het lage nivo een probleem
allemaal reacties! Bedankt! .....De 3 achterste sporen van het station zouden onder de stad verstopt kunnen worden, maar dan moet de stad omhoog?