Misschien 2 mallen?Ik hoop ook op los ingestoken en verschillende vormen van de antennes.En los ingestoken zwaailampkapjes. Dan is de keuze…..reuze.
Straks het plaatje van de LWRK bekijken en vergelijken met HUA afbeeldingen.
Ook leuk een DSB MZ III, en de AC versie wordt door Marklin uitgebracht. Is dit de eerste samenwerking tussen Piko en Marklin?
Nee, er is al eerder samengewerkt. Piko de loks, Märklin de rijtuigen of andersom. Ik weet ook niet meer welke set dat precies was. Maar dat weet vast iemand anders hier op het forum wel.
De aankondiging nu lijkt een gezamenlijke ontwikkeling van een loc. Wordt het dan een Piko-loc in een Marklin-jasje voor de AC-rijders, of een Marklin-loc in een Piko-jasje voor de DC-rijders...
Bij de Piko 2200 zijn er ook webasto-kachelpijpjes en telerailantennes op uitvoeringen aanwezig die er niet horen. Blijkbaar een 1 mal om eea betaalbaar te houden. Ik heb, at er niet hoort gewoon afgehaald en een tipje verf erop gezet.Dit doe ik bij de 5/600 ook als dat nodig isEerst maar afwachten hoe ze er uit zien als ze geleverd worden.Een plaatje uit een catalogus zegt ook niet alles.Dit geldt ook voor de blauwe Roco 1200 met Asein die in de advertenties de verkeerde roosters heeft…..