@Jaap; je moet de demper op je 2200 even losklikken 180 graden draaien en weer vastklikken (de uitlaatopeningen aan de cabinezijde), dan klopt de 2299 weer iets beter met de werkelijkheid...
@Jaap, pas maar op, voor je het weet komen er zwaailichtjes, cabinelichtjes en allerlei front en sluitseinbeelden in zicht met het digitale..Het werkt nogal verslavend en de mogelijkheden zijn erg leuk.
Ik heb de set ook Piet, het staat op het boekje van de decoder.
Kleinspoor levert inderdaad de transfers voor de 2200 en de railpro wagens.
Om van de loc een juiste loc serie 2201-2225 te maken, heeft Kleinspoor wel omnummersetjes voor de grijs/gele 2200.
- ATB loc's hebben weer geen grijze zijkanten van de voetplaat gekend (dat was juist weer verkeerd bij de 2225)
Definitely. (English or German translation on request)Ik heb in 1996 diensttrein 53520 van Arnhem Goederen naar Amersfoort gefotografeerd (tussen Ede en Lunteren) met achter de 6469 twintig Fccpps, waarvan ongeveer de helft in RailPro uitvoering en de rest in de oude uitvoering. Verder daarin 10 Ks, 2 Us en nog 7 Ks (Niederbordwagen; ik kan de opname nu niet zien maar ik meen dat de Ks blauw waren en de Us bruin).
Mijn herinnering was niet helemaal correct, de verdeling was als volgt:8 RailPro, 1 NS, 6 RailPro, 1 NS, 2 RailPro, 2 NS (dus niet 1:1 maar 4:1).