Eh... ik ben al een tijdje bezig. Momenteel tien lichtblauwe RailPro en nog eens twee die klaarliggen bij MTE, plus nog een donkerblauwe RailPro met monochroom witte opdruk. Uiteraard allemaal met een verschillend nummer.- Peter
Nou Floris, koop lekker zelf zo'n set en verkoop de loc aan Remco, de wagens aan (nou ja, 3 kandidaten) en je hebt je eigenste MM!
nou ja, 3 kandidaten
Zo juist van de vertegenwoordiger gehoord.Roco schaamt zich diep over het geleverde product.Er zijn grove fouten gemaakt binnen Roco en men heeft niet goed gekeken naar de foto's die waren aangeleverd.Men stelt een grondige bodemonderzoek in wie verantwoordelijk is voor deze fouten. (4 modellen in 1 set en alle 4 fout.)(Om het in onze details te zeggen wie heeft welke klinknagel fout getekend in de mal.)De resultaten zullen we denk ik niet horen, maar het feit dan men nu al kenbaar maakt dat men zelf een onderzoek gaat instellen naar de fouten vind ik positief. (Dat men zo heeft gewerkt minder natuurlijk.)Bron. Vertegenwoordiger Roco.