Hoort dit alles niet eerder in rubriek "Beurzen" ? (had zelf recent ook een beursbericht verkeerd geplaatst, en toen werd dit ook verplaatst naar het, idd. meer logische, "Beurzen" )
Is daar niet een coordinerende taak van de NMF weggelegd?
Ik heb in het verleden diverse keren demo's voor het NMF op beurzen gegeven. Wat mij daarbij opviel is dat het NMF naar het publiek geen verhaal heeft. Ik heb meerdere malen gevraagd naar een flyer of iets van info zodat als ik van bezoekers de vraag kreeg "wat is het NMF", "wat doet het NMF" of "waar staan het NMF voor" daar antwoord op kon geven maar die info heb ik nooit gekregen dus die antwoorden kon ik bezoekers ook nooit geven. Dat was voor bijna het hele NMF bestuur vertrok( de reden daarvoor laat ik maar achterwege), maar dat was voor mij tekenend dat het NMF een club zonder gezicht was en dat is na die tijd alleen maar erger geworden. Dus ook 10 jaar terug was het NMF naar mijn mening al niet de juiste club/platform voor een beursagenda laat staan het bijsturen van zoiets.
Met 2 maanden er tussen zal Kees ze weer moeten demonteren en later opnieuw opbouwen. Als het 2 weekenden op rij zijn spaard hij een keer demonteren en opbouwen uit als ik het goed begrepen heb.Groetjes Michiel
Als er inderdaad maar een korte tijd tussen de beurzen zit, laat ik de modules kompleet.Anders haal ik de modules geheel leeg. Alleen het landschap met de rails blijft.Het opbouwen kost minimaal 1 weekend. Er gaan veel uren werk in zitten.Kees