Is het model voorbereid voor een digitaal bedienbare koppeling? Ik bedoel dan soldeer pads op de printplaat of zo. Dat zou een model van een rangeerloc helemaal af maken.
Hier ben ik ook wel benieuwd naar! Heeft iemand de kennis paraat?
Gelukkig zitten we wel allemaal netjes met een fluit in de mond en een spiegelei in de hand aan de treintafel, toch? TOCH?!? Haha Heel goed !Ik heb het ding niet van binnen gezien, maar het model volgt qua opbouw zo te zien wel de structuur van de andere PIKO locs van de laatste paar jaar, dikke kans dat er gewoon vrije soldeerpads op de printplaat zitten net zoals bij de BR V60 bijvoorbeeldIk vind het (ook) wel heel jammer dat het model geen automatische koppelingen heeft. Weet iemand of het doenbaar is om ESU automatische koppelingen een beetje lekker in te kloppen met een PIKO decoder, zonder de Piko-programmer. Of is dat hoofdpijn en gewoon beter een ESU-decoder erin aangezien ik wel een ESU programmer heb?Wat weer tot de vraag leidt of de powerpack dan automatisch afschakelt of dat je de decoder alleen op de testbank kan programmeren
Bij 500 en 600 moet het warmwit zijn, niet geel.Groeten Edwin.