@Spoorzeven,Meteen al een vraag … Een rode bolkop? Wat is dat voor een rijtuig?(Of zal ik wachten op je boek? 😀)Gr, Hans
Is niet rood, maar bruin. Oud meetrijtuig, voormalig salonrijtuig van Seys,-inquart.
Uitgever staat nog niet beschreven hierboven, maar ik vermoed dat het Lyckatill wordt? Frank, veel succes met het bakken van dit boek.Rob
Mooi initiatief, ben heel benieuwd. Ik neus regelmatig in het boekje van de STIBANS, wat in 2003 uitkwam (auteurs Kees Mooij en Arnoud Bak), wat weer een opvolger was van het (wat rommelige, minder overzichtelijke) boekje van N.J. van Wijck Jurriaanse uit de acht-delige Wyt-serie ‘Spoorwegen in Nederland’. Sinds die uitgaves is er nogal wat gebeurd op rijtuiggebied in Nederland, dus ik denk dat dit weer een mooi aanvulling wordt en dan nu met het nodige fotowerk. Ik laat me verrassen, net als vele anderen (vermoed ik). Uitgever staat nog niet beschreven hierboven, maar ik vermoed dat het Lyckatill wordt? Frank, veel succes met het bakken van dit boek.Rob
Mooi initiatief. Ik ben zeer benieuwd.De eerste uitgave van het Stibansboekje is al van 1990 en was nog gestencild (wie kent dat nog?)