Of het allemaal helemaal prototypisch is? Who cares, its your world
- alleen een hp0/Hp1 bij een kopstation is onwaarschijnlijk; dan zou de trein in volle vaart station binnen mogen komen, zoals bij een doorgangsstation.. Dus daar moet volgens mij ook een snelheidsbeperking naast.
Die mening deel ik niet, want volgens mij kent het Duitse seinstelsel op zich zelf geen snelheidsinfo, maar geeft alleen aan of het volgende blok vrij is of niet en of er wissels aftakkend (en dus een mogelijke snelheidsbeperking) moeten worden bereden.Als inrijder zou hier dan ook een sein moeten staan want 3 seinbeelden kan tonen:- Hp0/Rood: Stop- Hp1/Groen: Blok vrij, rechtdoor- Hp2/Geel-Groen: Blok vrij, wissel aftakkend
"Die Kennziffer 3 kann anzeigen, dass in Stumpfgleise eingefahren wird oder dass ein ausreichender Durchrutschweg fehlt.". (Bron: Signale ESO 1959).
Voor alle treinen die binnenkomen, zou ik zeggen voorzie het sein met het signaal Zs 3 (snelheidsaanduiding), bijvoorbeeld "3": "Die Kennziffer 3 kann anzeigen, dass in Stumpfgleise eingefahren wird oder dass ein ausreichender Durchrutschweg fehlt.". (Bron: Signale ESO 1959).