Ok, het lijkt mij wel duidelijk, op 1 ding na dan.Ik verwijder de diodes en sluit de witte en de gele draad aan op het soldeereiland waarvan het spoor naar de verlichting loopt neem ik aan.En dus het andere soldeereiland wordt dan niet meer gebruikt. Heb ik dit juist? Juist ! (vandaag nog even een lenz lf101xf halen en vanavond maar weer knutselen)
Je kan beter een UH 73900 gebruiken. Ik heb wat rare ervaring met de Lenz
Als ik de zwarte draad van de decoder aansluit op de plek waar een zwart draadje zit aangesloten dat vanaf de achterwielen komt dan branden beide lampjes even fel ongeacht de rijrichting (met CV49 op stand 1)Zet ik CV49 op 0 dan werkt het gele lampje wanneer F1 aan staat en de rode wanneer F2 aan staat.
Ferry,Het zal wel aan mij liggen maar je schrijft dat met de blauwe draad NIET aangesloten en een aanpassing van CV49 je de Led's kunt aan en uit schakelen.Als je vervolgens de blauwe draad WEL aansluit gaan de led's alleen maar wat feller branden.Dan zeg ik met mijn simpele boeren gezond verstand dat de eerste oplossing goed is en de tweede niet.
zet cv 33 eens op 8 en cv 34 eens op 16 ? wat gebeurt er nu als je het licht aanzet (en de andere functies uit) Guus