Dat is niet zo en dat weet ik omdat ik 72 ben en 80K euro aflossingsvrij heb bijgeleend.
Hallo Marius,Je noemt een mogelijkheid ,maar het punt is dat onder de trap een "Kelder"kast is.Er is geen kelder ,maar daar staan alle voorraden in de provisie kast maar ook de strijkplank enz.
Hoi Floris ,Bedankt voor de informatie ,maar de lift zal bij ons wel aan de trap bevestigd moeten worden , want deze zit tussen een gipsblokken wand (niet stevig genoeg) en een binnenmuur, wel stevig. Alleen zit de gipswand aan de binnen bocht van de trap, dus de trap zal de lift moeten dragen. Maar daar maak ik me nog niet druk om. We hebben nu 18 meldingen gekregen van de makelaar die voor ons rond kijkt; er waren er maar twee die wat leken, de een is ruim over geboden en de andere was erg verwaarloosd. De laatste aanbieding was een maisonette (Met trap..) in een andere gemeente. Groeten ,PeterDe traplift bij mijn ouders was niet bevestigd aan de muur maar op de treden van de trap. Het hangt van het type af hoe de bevestiging is. Vaak is de over gebleven ruimte op de trap een dingetje. Succes met de zoek tocht.