Maar doen ze dat in België dan wel ongeveer zoals je wilt Marty?
Henk, Het komt een heel end inderdaad qua invulling van de banen , verschillende thema's, leggen van latten en minder vast stramien qua tijd en "moeten" en heel wat vlottere besturen,.Maar ik weet dat mijn hersenspinsels wat 2.0 achtig zijn
Ik vond de opmerking dat BNLS op een bepaalde manier natuurlijk ook een modelspoorclub is, wel een leuke. Al vind ik het persoonlijk meer een studentenverenging. Met disputen (Mitropa, BNLS modulebaan, Modulebaan.nl, de Britse modelspoorders), eigen mores, humor die niemand buiten de vereniging begrijpt en die hoofdschuddend wordt aangehoord. We hebben een præses en een fiscus. En je doet er vriendschappen voor het leven op.
[offtopic modus aan]Misschien kunnen we katoenentasjes met het BNLS logo laten drukken, dan kunnen we mooi wedijveren met de NVBS én zijn we af van de rugzakkendiscussie op beurzen? [/off topic modus]
De vergelijking met een studentenvereniging vind ik ook wel een leuke. Alleen.... dan denk ik toch aan clubkleding etc. [/off topic modus]