Wel even met de club overleggen of wij het goedvinden dat je op vakantie gaat
Ik kocht in Houten de getoonde Railbus in mijn nieuwe aanwinsten draadje. Ja, echt waar. Ik betaalde overigens geen €35,- maar €32,50 voor deze defecte aangeprezen Railbus.Tja, wat is defect. Er is volgens mij gepoogd om het VS rijtuig ook van stroom te voorzien vandaar de draadjes die te zien zijn en los zitten.Overigens zit er geen decoder in die wel vermeld staat op de verpakking(wel is waar met vraagteken).Het test rapport:Mist koppelingen; geen punt, zitten er al weer op want die uit de set Umbauwagen 45907 zit eenzelfde koppeling.Motor staat vast; Nee, kan deze gewoon draaien via het vliegwiel.Losse draden; ja, dat klopt. Eens kijken m.b.v. een andere Railbus die ik heb hoe dat precies allemaal moet zitten.Kortom, met hier en daar wat kleine reparaties en misschien wat soldeerwerk heb ik weer een prima rijdend stel voor weinig.Edit: ik heb de twee draadjes die van het motorstel komen even aangesloten op een switching adapter van 12 V= en warempel, de motor draad gewoon. Da's een zorg minder.
Ik was gisteren ook op de beurs. Ben er jarenlang geweest, maar merkte dat ik er een beetje op uitgekeken raak. Veel kramen met ( te dure ) rommel en Märklin, waar ik niets aan heb en mijn lijstje met wat ik wil hebben is inmiddels aardig compleet.Dus het gevoel van rond lopen en leuke dingen zoeken had ik gisteren voor het eerst niet meer. Misschien komt dat wel weer, maar kan ook dat ik de beurzen in Houten over ga slaan.Heb ook niet veel gekocht deze keer. Paar kleine dingetjes bij Artitec en een Alsacast gebouw. De prijzen bij de horeca beginnen nu echt te gek te worden. Flesje Pepsi € 4,40, saucijzenbroodje € 4,50 en broodje bal € 7,30 wat een stel graaiers zeg 😡Vriendelijke groet Ruud B.