Uw (rug)tas kunt ook gewoon met de hand dragen voor die paar uurtjes i.p.v. de hele dag anderen tot last te zijn.
Mijnheer Biessendorf,Ik vind het vervelend dat u mijn reactie kinderachtig vind. Ik heb niet de intentie een publiek voor mij te winnen en ik hoop ook niet dat dit gelukt is.Maar om u en andere tegemoet te komen zal ik proberen mijn buik zoveel mogelijk in te houden zodat ik daarmee de onnodige ruimte die ik met mijn rugzakje inneem kan compenseren.
Tevens kn ik mij verplaatsen in het gemak van een rugzak voor de bezitter van zo een ding. Er gaan vele nuttige zaken in zoals reeds opgemerkt, sappige bammetjes en frisse flesjes drinken. Die men overigens niet behoeft mee te zeulen, deze zijn ook ter plekke te verkrijgen. Maar dat zal wel weer te duur zijn.
Advies aan alle organisatoren van beurzen en evenementen. Rugzakken en dergelijke groter dan ... zijn aan de ingang van het evenement in bewaring te geven. Geen toegang met sperrige zaken.
Vreemde stelling... dus als ik een flesje drinken mee wil nemen en een snack die toevallig niet in een jas passen (die veel te warm is binnen) maar wel in een kleine rugzak ben ik een zeikerd? En moet dan alles kopen (wat ik toch wel doe)? En wat als je met kinderen komt? Je zult geen idee hebben maar daar heb je wel wat extra spul voor nodig. Beetje lastig om in je handen te houden!NSf heeft kluisjes. En bij ons eigen evenement zou ik niet eens durven te vragen om die dingen af te geven. Feit is dat de tolerantie momenteel bij veel mensen ver te zoeken is....
Één van de redenen waarom het hier zoveel prettiger leven is als daar bij jullie.