@Mispoes : Men is de modelspoorder over het algemeen anno nu. (inclusief mijzelf.)Vroeger moesten we jaren wachten op een model, keken daar jaren naar uit en waren daar maanden mee bezig. Nu volgen modellen elkaar in rap tempo op, en worden ze verkocht als broden bij de bakker.Men is kritisch, wil het beste van het beste, zo snel mogelijk en goedkoop mogelijk. En model is 'hot' bij uitlevering en tot een week of 4 daarna, daarna kijken we al weer uit naar hetvolgende model.
En dat kan zeker gevolgen hebben....
misschien dat Chris een heel ander publiek over de vloer krijgt in de winkel dan wat hier rondhangt...
We hebben nu jaren gewacht op een model waarin foutjes blijken te zitten. Dat is erg jammer, het is immers geen goedkoop model.Zelf had ik dit model besteld, nadat ik het prototype op Eurospoor (eind 2006) had zien rijden. Begin dit jaar heb ik de bestelling geannuleerd. Niet omdat ik DE-I moe was, maar omdat ik na drie jaar het wachten moe was.Groetjes, Bart
@Mispoes en Stig : Nou....kijk dan maar eens naar de rubriek : Show je nieuwe aanwinsten en ga me dan niet vertellen dat daar amper iets verschijnt.Vat me nou niet verkeerd op dat ik zeg dat iedereen poen zat heeft en zich gek koopt, maar het gaat makkelijker dan zeg 15 jaar geleden.
euhm...treintjes waren exclusiever ?