Ik had deze ook besteld en zit dus met dezelfde vraag als Ivo. Weet iemand of er nog eenzelfde variant uitgebracht?Andries
instigeren
met de eerste rode Artitec heb je vast het onderstel voor de Kleinspoor Kameel in huis
...instigeren...
Dit wordt een lastige discussie. Want laat ik eerlijk zijn: ik wil ook graag een juiste snor . Nu heb ik oa de eerste rode versie besteld en dan krijg ik dus een minder juiste snor. Ik denk dat ik deze wel kan afbestellen. Als we dat dan allemaal doen, dan wordt deze versie tzt misschien voordeliger aangeboden en dan is het de moeite waar om deze dan zelf maar goed te maken. Een beetje zoals de NS 1100 botsneus met een te laag aangebrachte nummerplaat. Die heb ik om die reden toen niet gekocht.Ik zit hier een beetje dubbel in: ik ben blij dat Artitec de De-1 op de markt brengt, maar met deze info ga ik nadenken over wat ik wil. Ook al omdat ik 239 euro toch niet echt weinig vind voor een motorwagen.
Volgende modellen met snor zijn inorde.
Gewoon doen wat je goed dunkt Ivo. Veel mensen zullen minder kritisch zijn op die snor en nog veel meer mensen lezen hier niet en hebben het niet eens in de gaten. Ik vind dit een geweldig forum, maar het idee dat we een model kunnen maken en breken gaat ook weer wat ver. Dat lukt hooguit bij echt beroerde modellen en dat is deze de1 nu ook weer niet.
Ik zit hier een beetje dubbel in: ik ben blij dat Artitec de De-1 op de markt brengt, maar met deze info ga ik nadenken over wat ik wil. Ook al omdat ik 239 euro toch niet echt weinig vind voor een motorwagen.
Ik zit op hetzelfde spoor, Ivo: ik heb alleen interesse in de volledig rode DE1 en dat blijkt qua snor dan een mindere uitvoering te worden. Ik moet voor mezelf gaan beslissen of ik het acceptabel genoeg vind of het een reden voor me is het stel af te bestellen. Ik vind het in ieder geval al geen pretje die afweging te moeten gaan maken wetende dat vervolgmodellen wel in orde zijn terwijl ik daar eigenlijk geen interesse in heb... Hans.