Nu dit model hier staat ben ik de achtergrond van het model aan het nazien.En er zijn best nog wel wat vragen hier over.
Miniatuur Walcheren is verhuisd. Het oude park is ontmanteld en op een andere locatie in Middelburg herbouwd.Verstuurd vanaf mijn SM-A556B met Tapatalk
In Madurodam heeft nooit buitenlands materieel gereden. Alleen Nederlands en een fantasie E-loc
Zou er dan een bak zijn omgeruild? Een tweetje hoort maar op 1 bak kano's te hebben. Nee, dat klopt niet met de nummers die je hebt gevonden natuurlijk
Een van je kopbakken lijkt ook anders dan degene die in het park hebben rondgereden. Een van je kopbakken mist de "kano's" waar de pantografen op gemonteerd zaten. Of de foto's heeft het gele tweetje op beide bakken wel de kano's
Sowieso ben ik wel nieuwsgierig naar wat meer foto’s van de modellen.Het tweetje in het park lijkt uit twee identieke kopbakken met kano’s te bestaan. Je hebt nu een kopbak zonder kano’s. Die kano’s zullen wel zijn verwijderd.
Miniatuur Walcheren heet nu Mini Mundi en is gesitueerd by het winkelcentrum Mortiere (afslag Middelburg op de A58).https://minimundi.nl/miniatuur-walcheren