Ik hoorde in de wandelgangen dat na de kleine verbouwing bij Doornroosje ook een tijdslot gaat komen
Nou inderdaad. Het is gewoon een noodzakelijke ingreep om binnen de bestaande gebruiksvergunning van het NSM een dergelijk evenement te kunnen (blijven) organiseren. Laten we het vooral niet ingewikkelder maken dan dat.
Zwaarder dan 5 dagen achter elkaar fulltime werken Ronald?
Denken in problemen, in plaats van in oplossingen.Eén van de grootste problemen in de huidige maatschappij helaas.
@ Biessendorf: Je kan ze ook spotten in de supermarkt, laten hun winkelwagen overdwars in een pad staan, als ze in een ander pad wat gaan zoeken onder andere.
Ik denk dat we hier wel een draadje over kunnen starten die de 2000 pagina's gaat halen
Maar ik zou het wel weer graag over OntraXS! en de banen hebben in plaats van dat geëmmer over tijdsloten door telkens dezelfde mensen die lopen te emmeren.
Welnee. Dr komt gewoon een tijdslot op.......
@Stephan: Op zich met je eens, maar het is wel een middel met een wrange bijsmaak.
Nog maar eens het linkje naar de banen.Het begint met Waalse ellende in Charleroi (nee, niet mijn baan). Op zich al reden om te gaan. En de baan van Klaas uiteraard!