Ik weet niet welke folder jij hebt, maar bij mij staat er alleen een foto in uit de 60er jaren, toen hij nog bij de Wittlager Kreisbahn reed.Op deze foto zijn wel lampen te zien.Overigens is de VT sinds 2014 weer in Duitsland.Hij heeft zelfs nog een korte Nederlandse geschiedenis, in de 70er jaren was hij korte tijd in bezit van de Noordnederlandsche Museumspoorbaan Assen–Rolde.
Heeft bij mijn weten nauwelijks of zelfs helemaal niet gereden. Ding is sowieso in België volstrekt onbekend. Ik ken hem alleen als stilstaand in Treignes, zonder lampen.....Eén van de meest merkwaardige keuzes die ik ooit gezien heb, zelfs voor Märklin. Hier hebben ze zowel in DE als BE niks aan, wat knap is. De Wismar is een populaire motorwagen, maar nu net niet deze variant.En ondertussen hier ook niks 'gewoons' voor de Belgische markt dit jaar. Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat een importeur hiermee op de proppen komt, nadat de markt al jarenlang zeurt om bijvoorbeeld gewone groene looprijtuigen M2 tijdperk IV (met computernummer dus)
Deze foto is niet van voor 1978: https://site.cfv3v.eu/site/wismar-maxi/ik weet het ook niet. Ik meen me te herinneren het ding daar zelf ook gezien te hebben, voor wat dat waard ishier zegt men ook 2014:https://eisenbahn-museumsfahrzeuge.de/index.php/deutschland/privat-oder-werkbahnfahrzeuge/triebwagen/zweiachsige-triebwagen/wismar-bauart-hannover/wismar-20225