Dit lijkt mij vooral handig wanneer je Duitse dingen zoekt. Ik heb louter een Nederlandse interesse en dan vind je hier waarschijnlijk meer. Het kan wel natuurlijk
Een struintocht begint bij een aantal bekende of minder bekende adresjes. Helaas zijn bv Marnan en N spoor Lochem gestopt dit jaar .......
Catawiki gebeuren bijzondere dingen .Faller locloods 3 standen (de korte variant) gebouwd met missende delen 125 verkocht Hoe danIk kocht 6 x 3 lange variant waarvan 1 met dat huisje erbij voor 100 euro weliswaar zonder doos maar wel in de zakjes
Er is toch nog een kink in de kabel gekomen, Ik ben er achter gekomen dat het schaal N was ipv H0.De verkoper zou het bedrag terug storten, de schaal stond niet vermeld in de advertentie !!
Oei, wie koopt gebouwde bouwpakketten?! Op afstand nog wel, dat is iemand die het niet nauw neemt en geld over heeft.Je kunt ervan uitgaan dat er niets geverfd is voor het bouwen.Dat er storende lijmsporen en kieren in zicht zijn.Dat de verkoper er vanaf wil om die reden.Pech voor deze koper, maar misschien beseft die dat niet - houden zo. Geluk voor Stefan88.Heb je daar genoeg aan, Stefan, of hou je wat over en verkoopt dat weer door (met een hoop winst, zodat je je aankoop eruit hebt)?
Heeft er eigenlijk iemand hier ooit een positieve ervaring gehad met kopen op Catawiki? Ik heb het nog niet voorbij zien komen