In CV kan hij ook niet rijden.... alleen programmeren. Het schokje is een ack (bevestiging) en dat betekent dat hij wel reageert op je programmering. Software versie maakt niet uit, wat je nu hebt moet prima werken. Ik ken de bediening van de MM niet goed genoeg maar het lijkt op een bedieningsfout van jezelf Dat dus, doe dit eens. Als je zeker weet dat het gekozen adres ook in je loc staat.
Ik heb via Marktplaats een multimouse gekocht, vermoedelijk uit een startset. Ik heb het voor de zekerheid gerest. Dwz alles. De voorgeprogrammeerde loc hernoemd en het adres veranderd in 10. Ook de decoder op adres 10 gezet. De loc bewoog even ter bevestiging.
Ook POM veranderd in CV, volgens de handleiding moest dat? Stappen staat op 28. De decoder is een esu lokpilot 5, nieuw. De loc is een Roco 218. In de uitvoering NS1983. De lok rijdt met mijn dcc-ex centrale en Engine Driver prima.
Decoder reset is toch onzin? Hij reageert wel op de andere centrale.
Albert schrijft dat de decoder met een schokje reageert als hij de cv veranderd.Dus zal er spanning op de baan staan .
Het ding reageert dus meten is totaal overbodig.
Dat kan zeker.
Ja en nee. Je weet niet wat TS nu allemaal heeft uitgespookt. Beter is om dan even helemaal terug naar een goed beginpunt te gaan. Als de lok niet op adres 3 op de multimaus reageert is mogelijk iets anders aan de hand bij de multimaus.