maar eenmaal in rij bedrijf niet wil rijden. De locs reden wel met mijn dcc-ex centrale met Engine Driver. Moet ik misschien nog andere cv's veranderen?
Hallo Henk, de versie is 1.02 idd. geen 2.0.IK heb even extra gekeken of de modus wel in CV stond, dat bleek het geval. De loc rijdt niet in bibliotheek maar ook niet in cv. heb in de bieb het adres veranderd in 11, en via [menu + 1] ook veranderd in 11. Geen resultaat. Het gekke is dat de lok wel reageert als ik het adres verander in [menu + 1]. Albert
Dit soort problemen worden vaak veroorzaakt doordat het adres in de lokbib wel is veranderd en in de loc niet of omgekeerd. Je hoeft niet van de lokbib gebruik te maken. Er is ook een modus waarbij je een adres kiest. Probeer eens of de loc dan wel wil rijden op adres 10.
Ik heb er niet zo veel verstand van maar is de decoder wel geschikt voor 28 rijstappen. 128 is met nieuwe decoders de standaard tegenwoordig volgens mij.Stephan.
Komt er wel spanning op de baan uit de rij-uitgang van de Roco - centrale ? (eigenlijk booster)Wat meet je dan ?