Nou kijk, in jouw laatste afbeelding zie je een 180 graden boog waaraan wissels vast zitten. In deze boog moet perse een keerlussectie met keerlusapparaat komen om geen kortsluiting te krijgen. Een keerlus sectie moet langer zijn dan je langste trein.
De keerlussectie kun je ook door laten lopen in de boog, dan is 'ie nog wat langer.
Ik heb hier nog 2 suggesties. De lengtes zijn hier, denk ik, redelijk optimaal.Je kan aan beide zijdes zowel vooruit als achteruit er in rijden. Dat is kiezen of je wel of niet eerst de lus in wilt. Je kan hier ook nog omlopen. Nodig heb je dat strikt gezien niet natuurlijk.Rood is de keerlussectie.
Vraagje: Hoe ga je bij de sporen komen van het schaduwstation als er iets misgaat? Je zegt, dat je van het zichtbare deel 10 cm daalt naar het schaduwstation. Het lijkt mij, dat onder het zichtbare gedeelte iets van een plaat en een frame zit. Heb je daar ook rekening mee gehouden?