Hallo Ronald,Voor mij als leek ziet het er inderdaad goed uit.Zo zou ik het eigenlijk ook doen.Waar heb je die kanalen en umlenkkasten vandaan?
Bij de eerste foto: de leidingen in het begin door een wissel heen weven, daar zal de dienst weg&werken niet blij mee zijn geweest. Het zal in de praktijk vast ergens zijn voorgekomen, dus niemand houd je tegen Als je het seinhuis iets naar rechts zou kunnen plaatsen kan alles op z'n gemakkie onder een enkel spoor door.Bij de tweede en derde foto liggen sommige leidingen er strak bij en anderen wat meer "in een flauwe bocht". Het hoort strak recht te liggen, met alleen knikken/hoeken bij de Umlenk-doosjes. Waarschijnlijk ben je dat ook van plan, maar ik noem het even voor de zekerheid (de bocht is waarschijnlijk omdat je het los hebt neergelegd, neem ik aan).De derde foto ziet er wat raar uit. Direct naast de wissel hoort een kast te liggen om de wissel zelf aan te drijven, de kabel loopt daar een stukje parallel aan het spoor naar toe:Foto......Je hebt daar een splitsing nodig, mijn suggestie is zoiets:Foto......Reinout
Dat is nog de bedoeling, zie hier: "Bij de uiteinden van de kanalen bij de wissels wil ik nog wisselmotoren maken. Als iemand weet wie deze maakt hou ik me aanbevolen. De wissels worden 'elektrisch" aangestuurd i.p.v. met trekdraden omdat het emplacement onlangs is omgebouwd. Dit is mijn excuus om deze kanalen te gebruiken want die had ik nog liggen."
Er is bij Miba een prima boek van Stefan Carstens over deze materie.
Metalen trekdraadkokers werden bij ombouw naar elektra altijd vervangen.