Dat is een andere versie, ook de goederenvervoerders rijden niet met de uitvoering die in Zeeland wordt aangelegd.
Ik snap niet dat je een dergelijke duurtest niet op een testlocatie uitvoert. Had dit niet perfect bij een museumlijn gekund? Daar kan je alles nabootsen wat je wil, ombouwen/voorbereiden etc en 4 maanden testen. Hoewel ik mij echt afvraag hoe je 4 maanden nodig hebt om om te bouwen en te testen?Groeten,Rogier
Weinig museum lijnen met grotere emplacementen, en al helemaal geen één met bovenleiding, en ook niet met een centrale bediening vanuit een treindienstleider.
Er zijn vast wel enkele museumlijnen die geen enkel bezwaar zouden hebben als er boven hun emplacement voor 4 maanden bovenleiding zou worden gespannen. Ik denk aan iets als VSM of STAR , je zit niemand in de weg en de klanten hebben op de reguliere lijnen geen hinder
Waarom zou je 140 moeten rijden als het doel van de testen vooral het af- en bij rangeren is?Groeten,Rogier
Ik vraag mij af of bovenleiding wel echt nodig is, maar anders zijn er misschien mogelijkheden op bestaande opstelterreinen die niet (geheel) gebruikt worden?