Betreffende persoon is niet bij de Houtloods terug geweest. (niemand met dit probleem). Ook de klacht komt niet bekend voor, is aan de Houtloods niet medegedeeld of om advies gevraagd.Voor zover deze man nog meeleest: meld je voor een gesprek met ene Chris, die kan je alles haarfijn uitleggen.En het is wel zo fair om de uitslag hier te vermelden, ook als het een eigen fout is geweest. Daar kunnen we allemaal van leren. Van stommetje spelen niet.
Hoe weet jij dat de Houtloods de betreffende winkel is?
Volgens mij heeft dat wel invloed op de bereidheid dan in de toekomst nog eens te helpen als iemand zich met een soortgelijk probleem meldt.Bor
Maar ik blijf bij mn standpunt, al die ronkende verhalen over de ECOS, ik ben nog niet overtuigd (als oud Intellibox gebruiker) Weg doen is in elk geval geen optie, daar was het ding te prijzig voor
Ik heb wat mensen in m'n kennissenkring die kunnen lezen en schrijven met een Ecos