Totaal aantal stemmen: 42
Even wat anders maar misschien wel belangrijk;In de omschrijving van de actie wordt aangegeven dat de rijtuigen eventueel aangetekend verzonden kunnen worden. Op zich niets mis mee, echter zou ik aanvullende diensten nemen om jezelf in te dekken mocht er toch onverhoopt iets misgaan. Het punt is namelijk dat een reguliere aangetekende zending tot 46 euro verzekerd is. Verzend je dus 2 rijtuigen, en gaat dit verkeerd, dan krijg je dus maar 46 euro vergoed. Lijkt me niet de bedoeling. Er van uitgaande dat een "normale" agt 6,65 kost (0-5 kg) raad ik toch aan om in ieder geval twee aanvullende diensten te nemen, te weten handtekening retour á 1.15 (geloof me, het is het waard) en toegevoegde waarde tot 500 € (1,50 toeslag). Je hebt dan én bewijs (handtekening) van degene die de zending heeft ontvangen én de inhoud is verzekerd tot zijn volledige waarde.Zonder de aanvullende dienst handtekening retour zal TNT nav een navraagformulier binnenlandse zendingen geen handtekening geven, alleen de bevestiging dat de zending is afgeleverd.
Evenwel is het goed nog eens aandacht aan te besteden aan de verschillende mogelijkheden. Ten slotte hebben we een deskundige in ons midden die bij Tante zijn dagelijks brood verdient.
Ik zou jullie dolgraag een inside look in het sorteercentrum gunnen, maar we zijn niet zo scheutig met procesinformatie, dus helaas dat zit er niet in...
De actie wel in Rail Magazine zien staan.