Tip:Gebruik je eigen naam in plaats van een uitdagende nickname en onderteken je posts netjes.Dat toont naar mijn mening respekt naar degene die je hier wilt bereiken.Groet,Karst
Jammer dat er geen "," te herleiden is in je comment . Ik ben inderdaad zelf naar een Club op zoek, ik woon helaas vrij afgelegen en er is maar een club in de buurt (20 min met de auto). Ik wilde naar hun open dag gaan en hun beurs die volgend jaar zal plaatsvinden. Ik ben heel benieuwd wat ik ga aantreffen. Op de foto's/website zag het er niet heel gezellig/spectaculair uit. Maar ik kan mij voorstellen dat dit niet goed wordt bijgehouden. Want het gaat immers om de banen en niet de online aanwezigheid.
De status "Kijk uit: ik gebruik veel te veel commas", ik vondt hem grappig.
Tip:Gebruik je eigen naam in plaats van een uitdagende nickname en onderteken je posts netjes.Dat toont naar mijn mening respekt naar degene die je hier wilt bereiken.
Dankjewel, neem ik opGroetjes,Sjors
Ik vond hem grappig... mooi. Denk zelf aardig netjes Nederlands te schrijven en daar punten en komma's te zetten waar ze ook horen. maar volgens mij wilde je iets met ervaringen in de hobby.
Dat. En zet je woonplaats in je profiel hier, dat helpt mensen om evt wat te doen waar jij naar op zoek bent.
Clubs; moet je ook net geluk hebben. Als je (met respect) in de bejaardensoos terecht komt met een gem. leeftijd van 75 is er meestal niet veel sympathie voor digitaal. Dus daar moet je ook zelf goed kijken wat je zoekt en wilt. Verder is oplichting absoluut niet toelaatbaar en moet gestraft worden.
Bepaal vooral zelf welke persoonsgegevens je hier online wil delen. Dat doe ik zelf ook.
En door schade en schande werden we wijs. Met een tweedehands artikel kan van alles mis zijn.
Het gaat mij eerlijk gezegd meer om het bouwen dan om de treinen zelf. Hoewel ik het wel leuk vind om ze te zien rijden. Dit is ook de reden dat ik graag automatisch rijden zou willen hebben. Want het besturen ervan spreekt mij niet echt aan (dus nu staan ze meestal in de vitrine).
Je vergelijkt het met andere hobby’s. Kun je aangeven welke? In sommige reacties wordt de noodzaak van veel kennis genoemd. Geldt dat voor die andere hobby’s misschien minder? Of is er een ander verschil?
Ronald,Als je schrijft dat Sjors zijn woonplaats nog niet in zijn profiel heeft vermeld, waarom vermeld je dan zelf heel vaag "Achterhoek"?
Ronald Halma zit zelf in het oldtimer-wereldje, misschien dat hij daar iets over kan zeggen..
Ik en mijn vader hebben samen (vanaf vroeger meegesleept, niet echt een keus) een hobby in motoren en oldtimer auto's. Hiermee ben ik nu al een stuk minder opgelicht dan in mij 2 (ongeveer) jaar dat ik mezelf begeef in de modelspoor hobby. Daarbij zou ik denken dat bij voertuigen dit toch wel iets erger zou zijn dan bij modelspoor. Het theriotype zal er niet voor niks zijn zullen we maar zeggen. Maar het zal inderdaad zo zijn dat ik hiervan een stuk meer af weet. Laten we het zo zeggen, ik zie of merk het inderdaad wel als een versnellingsbak er elk moment eronderuit kan vallen.
Enfin, je weet dus het verschil tussen rode en blauwe bougievonkjes?