Jammer dat er geen "," te herleiden is in je comment .
Tja, en beurzen... Ze verkopen je alles als "zo goed als nieuw", maar als je thuis komt, kun je het hele model uit elkaar halen omdat niks werkt qua verlichting en de motor loopt alsof er 20 gram zand in is gegooid.
Op de foto's/website zag het er niet heel gezellig/spectaculair uit. Maar ik kan mij voorstellen dat dit niet goed wordt bijgehouden. Want het gaat immers om de banen en niet de online aanwezigheid.
- Automatisch rijden; als jij jezelf een uur uitleg laat geven in de winkel denk ik wel dat de betreffende winkelier iets aan je kwijt wil.... dat uur moet wel betaald worden toch? En op 1 persoon zijn mening afgaan om ABC te gaan rijden is niet heel erg handig. Als leek is het verstandig daar wat meer info over te willen hebben dus meerdere kanalen/personen.
Ik ben inderdaad zelf naar een Club op zoek, ik woon helaas vrij afgelegen en er is maar een club in de buurt (20 min met de auto). Ik wilde naar hun open dag gaan en hun beurs die volgend jaar zal plaatsvinden. Ik ben heel benieuwd wat ik ga aantreffen. Op de foto's/website zag het er niet heel gezellig/spectaculair uit.
Valt me nu nog wat binnen, bij tweerail H0 kun je een 9 volt batterij gebruiken om te kijken of een loc het doet, is handig op een beurs
En die 20 minuten is je al te veel?
Je verhaal over de rails gekocht op een beurs vindt ik net als Ronald wel bijzonder. Je bent er toch zelf bij als je het koopt. Blijkbaar vond je het toen niet de moeite om e.e.a. te controleren. En dan ga je nu zeuren dat je op de beurs "opgelicht" bent.