Bijna alle aanbiedingen beginnen vanaf 1 euro. Dit in tegenstelling tot Ebay.nl, waar vaak een (te) hoge startprijs wordt gebruikt, waardoor het object domweg niet verkocht wordt.
Dat laatste geldt natuurlijk ook voor Usa-aankopen. Een gedegen check van de aanbieder is dan wel zeer verstandig. Verhaal halen bij ingebreke blijven wordt dan lastig.
't Gekke is dat ik de slechtste ervaring heb met Nederlandse aanbieders: niet leveren omdat de prijs te laag was...... Object reeds verkocht via Marktplaats en dat soort smoezen. Geef je dan negatieve feedback, krijg je altijd negatieve rancune-feedback terug. Fijn als je 10-tallen transacties met 100% feedback hebt gehad.
Misschien kan via Beneluxforum ook wel een soort online treinenhandel gaan lopen. Ik heb wisselende ervaringen met MP.
Ik kan vaak niet wachten tot de laatste 10seconden, ik werk meestal 12-14uur per dag namelijk.
Tip voor het bieden als je echt iets wilt kopen in de laatste 10 secondes:
Wanneer lopen de Amerikaanse veilingen af? 'S nachts. Wanneer werk ik meestal: 's nachts. Waar heb ik internettoegang? Op mijn werk.
Wij hebben om technische redenen volledig en legaal internet toegang.
Mag ik jou voortaan de schuld geven als de rode bakken op werk gele kaarten missen of groene kaarten hebben?
Zo doe ik het ook altijd, tenzij ik echt niet kan, dan vul ik maar mijn maximum in en hoop er het beste van.
Ach ja soms klopt het hart je in de keel......
@ Aad (en anderen):Tip voor het bieden als je echt iets wilt kopen in de laatste 10 secondes:Ik open een tweede tabblad op mijn pc met een (veel) hoger bod. Dit blad staat direct klaar om bevestigd te worden ( bij ebay moet je namelijk een keer bevestigen en dat duurt even..........).Zo is het me al een paar keer gelukt om in de laatste seconde een object te kopen Kees-jan
12 California Zephyr wagens voor 300 euro all-in. Nieuwprijs is 65$ per stuk.
Misschien kan via Beneluxforum ook wel een soort online treinenhandel gaan lopen.