Ik zou zeggen probeer het eens uit.Dan weet je welke antwoorden er op je vragen te geven zijn.Ronald Visser
Waar zou je in de buurt goed bier kunnen halen? De website zegt dat Panorama Café in Madurodam bier heeft of zou het beter zijn om ergens anders heen te gaan? Weet iemand of je met een ticket weg kunt (bijvoorbeeld om bier te halen of een sigaret te roken) en terug kunt komen zonder opnieuw te betalen? Bedankt voor alle informatie.
Vanaf 1/1/2020 mag er nergens meer gerookt worden behalve op een daartoe aangewezen gedeelte van het Taste of Holland terras naast de ingang van de toiletten
En terugkomen zonder betalen? Wat denk je zelf? Lijkt me logisch dat als je het park verlaten hebt je weer moet betalen om binnen te komen.
Ik zou het combineren met een (half) dagje Scheveningen. Eventjes verder met tram 9. Op het Zwarte Pad kan je meer soorten bier drinken dan je aankan.
Beide meiden reageerden verrast, "hier had ik altijd nog wel eens heen gewild"
De reacties zijn indirect een compliment. Je Nederlands is zo goed dan de meesten niet in de gaten hebben dat je uit het buitenland komt. De suggestie de dag verder op te vullen met het strand is een goede. Dat doen Nederlanders vaak ook als ze naar Madurodam gaan. In jouw geval zou je ook de binnenstad van Den Haag (Binnenhof, Mauritshuis, Gemeentelijk Museum) kunnen bekijken, maar aangezien je bier noemt denk ik dat daar de interesse niet zo ligt.Echt goede biertjes proef je denk ik het beste in België. Zelf ken ik Gent een beetje. Daar heb je veel cafés met lekkere lokale biertjes.
In jouw geval zou je ook de binnenstad van Den Haag (Binnenhof, Mauritshuis, Gemeentelijk Museum) kunnen bekijken, maar aangezien je bier noemt denk ik dat daar de interesse niet zo ligt.