- Om te checken of ik inderdaad de juiste sectie afgeschakeld heb, probeer ik wissel 64 nogmaals om te zetten.- Het blijkt de juiste sectie: wissel 64 laat zich niet meer omschakelen.
Wat me ook niet duidelijk is, waarom je dit doet:Waarom moet je dit checken? Je weet toch zeker wel hoe je bedrading in elkaar zit?
Toch eerst nog een vraagje: is de tekening correct ? Dus NIET volgens de aansluitingen die Lenz heeft ? Lenz geeft namelijk het omgedraaide plaatje, waardoor de aansluitingen getekend anders zouden moeten zijn.
Als ik er van mag uitgaan, dat alles goed is aangesloten, dan weet ik het ook niet. Maar welke dikte van draden gebruik je ?En kun je de LS150 ook eens los testen ? Het zou ook aan de spoelen in de wissel kunnen liggen (vergezocht), maar waarom dan dit effect ?Dus zonder de BR94 werkt alles altijd perfect ? Dan zou ik daar de decoder van gaan verdenken. Hoe en wat blijft me ook dan een raadsel. En als je de LK200 nou eens rechtstreeks met de LZV200 verbindt ? (CVZ kent Lenz niet) En dan alleen de J van de LS150 onderbreekt ? Als het effect dan ook optreedt zou het een defecte uitgang van de LS150 kunnen zijn, die geen onderbreking van de J duldt. Ook vergezocht, ik besef het.