Tillig en een plastic puntstuk ? Ik denk dat je abuis bent. En zoals hierboven aangegeven zijn er afhankelijk van het type meerdere mogelijkheden van aansluiting.En inderdaad: kortsluiting blijft kortsluiting, lijkt me een zinnige regel Maar of daar ook regels voor zijn
Tillig is een aanname van jullie.
Toch wel een gefundeerde aanname. Frans wees op het soldeeroogje aan het puntstuk. Ken jij een ander merk dat zo'n soldeeroogje heeft?
Ik kan op de foto op de eerste pagina dat niet goed zien, lijkt wel een spleetje te zitten.
Daar gaat het toch niet om. Het is ook duidelijk te zien dat het geen plastic puntstuk betreft.dat het puntstuk via dat lipje zijn stroom kan krijgen is prima, dat de tongen zijn verbonden met de rails is ook helemaal okay.plastic lasje aanbrengen is ook nog te doen, blijft die doorlopende tong een dingetje. Dus rechts van dat glimmende kruis en links van de verbindingen tussen de tong en railstaaf moet iets gebeuren.Ik kan op de foto op de eerste pagina dat niet goed zien, lijkt wel een spleetje te zitten.