dus ik vermoed eigenlijk ook het gebrek aan overeenkomst in rijstappen
Heb je de assen van de modellen zelf ook goed schoongemaakt, buiten de rails zelf om? Dus echt uit de loc halen, helemaal met wasbenzine en wattenstaafje afnemen en ook de stroomafnemers die de assen raken. Op mijn eigen baan is het 9/10 keer als treinen vreemd gedrag gaan vertonen te herleiden aan óf vieze rails óf vieze assen van de locs die erop rijden. Echt al vaak gehad dat de meest vreemde dingen gebeuren en ik uren aan het troubleshooten ben en dan alsnog eens grondig alles schoonmaak waarna alle problemen plots verholpen zijn.
Ik vermoed dat de nieuwe centrale niet genoeg uitgangsvermogen heeft om te rijden en zonder die 60116, en alleen kan gebruikt worden om te programmeren en als besturings softwaere.
Hallo,Dit soort problemen zijn lastig om uit te komen.Ik had soortgelijke problemen en was voor mij de reden om digitaal voorgoed vaarwel te zeggen.Lekker analoog en dan houden we het wel droog!toch succes jandcargo
Ik ga toch proberen om hier uit te komen.Er moet toch een oplossing zijn?Ik kreeg nog de tip om de cv in de decoder aan te passen. Cv 29 Dat de decoder op 14 stappen staat en mijn centrale op 28