Marklin wordt direct in verband gebracht met extreme houtkap in Brazilliaans regenwoud.
Er staat dat Kingsbridge het eigendom is van een Oostenrijkse firma die geïnvesteerd heeft in ontboin Brazilië.
@ peter Blijft staan dat geld verdient met marklin treinen wordt aangewend voor ontbossingsprojecten in Brazilie.
@ Nergens wordt beweerd dat productie in China slecht, verkeerd of wat dan ook is.
(...) even een paar high(low) lights (...)Productie komt meer en meer uit verre oosten.(...)
Als dat 'rechtstreeks' is, dan ben ik de koningin. Er staat dat Kingsbridge het eigendom is van een Oostenrijkse firma die geïnvesteerd heeft in ontbossing in Brazilië. Leuk dat je het hele artikel neerzet, maar ga geen conclusies trekken die met geen mogelijkheid hard te maken zijn.- Peter
@ peter Ik trek die conclusies niet , de journalisten die de 25 kritische vragen aan M stellen, hebben die conclusie getrokken. IDD marklin is Kingsbridge, Kingsbridge is van Hardtgroup en die biedt investeringsmogelijkheden aan. Blijft staan dat geld verdient met marklin treinen wordt aangewend voor ontbossingsprojecten in Brazilie.
Met Wesley ben ik het eens over Kingsbridge en andere van dat soort durfinvesteerders. Het enige wat ze doen is bedrijven opkopen, splitsen en ze vervolgens weer verkopen wat meestal ook leidt tot een faillisement.